Succesverhalen

We kunnen 1000 afbeeldingen, video’s en screenshots laten zien van Facebook, Instagram, Pinterest pagina’s of grote re-designs van websites. Iedere klant is anders, maar vooral het resultaat is anders. Stel je hebt een woonwinkel, dat betekent nog niet dat je de aanpak van een andere succesvolle woonwinkel ook kunt nadoen. In de meeste gevallen werkt dat echt niet.

Wat we voor onze klanten willen betekenen is een bedrijf dat op de achtergrond altijd zorgt voor veel energie, vernieuwing, omzet stimulans, liefst dat ook daadwerkelijk meer verkopen. We doen dit volgens onze vaste tarieven en soms op maat gemaakt. We hebben heel veel verschillende klanten en deze klanten wilden graag uitleggen wat we voor ze betekenen.

58% omzetgroei online

We zijn eerst laag ingestapt omdat we veel vaker iets geprobeerd hebben wat niet werkte. Onze accountmanager heeft kennis van deze markt en dat hielp mee in de keuze. Ze hebben onze social media opgepakt en een aantal slimme marketingcampagnes uitgewerkt. 3 maanden later hebben we een online omzetgroei van 58% en veel meer klanten in onze showroom.
S. Story
Eigenaar Story Wonen

Betere leads, meer klanten

KIX 360 zorgt bij ons continu voor scherpte. Samen zijn we altijd op zoek naar betere leads en klanten. Dit doen we door onze site aan te passen, te verbeteren, social media aandacht te geven en vooral met strategiesessies samen een mooi resultaat neer te zetten. KIX 360 bewijst dat ze ons eigen verkoop- en marketingteam kunnen versterken door prettig samen te werken.
R. Geerts
Eigenaar Autokan

Onderdeel verkoopteam

Ons keukenbedrijf bestaat al 135 jaar en we hebben daardoor een grote basis aan klanten. Nieuwe klanten willen we ook bereiken voor een nieuwe houten keuken, keukenapparatuur of houten vloer. KIX 360 zit als het ware gekoppeld aan onze verkoopafdeling. Samen bedenken we campagnes en verbeteren we alle communicatie met ons bestaande en nieuwe potentiële klanten.
G. Hempen
Eigenaar Gerard Hempen

Handjes en expertise

We hebben naast onze eigen (web)winkel een aantal webwinkels overgenomen binnen de woonwinkel- en meubelbranche. Hierdoor kregen we handen te kort om alle publiek op de juiste manier te bereiken. We wilden ze blijven voeden met leuke campagnes en de sites moeten up-to-date blijven. We hebben met deze partij vooral handen en de juiste expertise gekregen.
T. Klok
Eigenaar diverse woonwinkels

Meedenken om te groeien

Het is prettig om een partij te hebben die altijd meedenkt. We hebben in huis voldoende kennis van techniek en ontwerp. Toch is het soms lastig om bezoekers en klanten te krijgen op een nieuwe site in een nichemarkt. Met veel kennis, af en toe even sparren en meewerkende handen rollen we onze spellen nu uit door het hele land.
E. van der Wal
Eigenaar Hero Adventures

Altijd blijven verbeteren

We willen onze bestaande klantengroep in het noorden van het land goed bedienen. Op ons vakgebied in de agrarische sector en MBK zijn er veel nieuwe ontwikkelingen die we graag op de juiste manier willen delen. KIX 360 helpt ons om te verbeteren en te vernieuwen via online marketing, social media, nieuwsbrieven en hulp aan onze website.
B. Schulte
Eigenaar Accountantkantoor

In verband met concurrentie en/of privacy zijn niet alle namen van de eigenaren of bedrijven genoemd.

4 weken gratis uitproberen

Je kan onze dienst gratis uitproberen. Het kost jou niet. Je zit nergens aan vast. Het is geen scan, het is echt werk door mensen. Je ontvangt binnen een werkdag een e-mail met  instructies. We hebben daarna uiteraard ook nog persoonlijk contact om alles door te spreken als je alles bij de hand hebt.